середу, 26 вересня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія.


З усього того, що я взяла з цього тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде самоспрямування при роботі в проекті, використання формуючого навчання. Дуже корисним також  стане як для моїх учнів, так і для мене особисто, і для моїх колег використання сервісів Веб 2.0 для спільного редагування документів, обміну думками тощо. Безумовно стануть у пригоді навички фасилітації, здобуті на тренінгу.

Модуль 10. Рефлексія.


З допомогою цього модуля мені вдалося з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: направляти процес навчання в потрібному руслі, сприяти процесу самоосвіти учнів.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: створювати документи для підтримки успішного навчання учнів, підтримувати учнів з різними навчальними потребами.
Взагалі, все, що закладено в оновлений зміст тренінгу, - суттєво вплине на результати навчальні, але при умові використання нових знань, підходів до навчання вчителями. 


Модуль 8. Рефлексія.


 Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».
Протягом роботи над проектом оцінюється кожна робота всіх учнів класу, при цьому учні володіють інформацією про свою оцінку і мають можливість ії покращити. Це сприяє невимушеності атмосфери, збільшенню творчого потенціалу учня.

Модуль 7. Рефлексія.


В цьому модулі я навчилася створювати вікі-статтю та інструменти оцінювання: контрольний список і форму оцінювання. Сподобалося працювати у вікі, відкривати нове, форматувати статтю. На перших етапах роботи я відчула складнощі при роботі з шаблонами та посиланнями. 


Модуль 6. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме:
 1. Я навчилася, виконуючи вправи 6 модулю, додавати до своєї персональної вікі-сторінки внутрішнє посилання на вікі-статтю з назвою нашого тренінгу, вставляти фото та зовнішнє анотоване посилання на свій блог учасника тренінгу.
 2. Сподобалося мені надавати коментар до блогів учасників тренінгу.
 3. Я створила власний опитувальник і додала його вікі-сторінки.
 Новиною для мене було те, що до опитувальника можна  додавати теми, раніше такої можливості не було.

Модуль 5. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: використання веб-сайтів, Wiki-технологій;опанування навичками  оперування пошуковими стратегіями, що допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті; а також критичному оцінюванню веб-ресурсів.